Aangenaam...

Mijn foto
Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands

2.11.2011

Wishlist

Ik had mijn interesse in de H&M even opzij geschoven want 
de laatste tijd is het nu eenmaal niet meer zo leuk, totdat ik ging
kijken wat de nieuwe collecties worden voor 2011.
Naast de Garden Collectie van vorig jaar lanceert H&M dit voorjaar
de Conscious Collectie.Ik ben om! 
Zachte kleuren, kant, broderie en ruches je vind het allemaal in 
deze collectie.
Niet te vergeten zijn het allemaal duurzame materialen zoals 
biologisch katoen.14 April verschijnt de Collectie in de winkels.
Schrijf deze datum in je agenda!

Dit vind ik de mooiste stukken van de Conscious Collectie.

1 opmerking:

  1. Hi there,

    Your blog is very nice! Please come and have a look at mine as well. Pretty Portobello

    See you soon.
    x

    BeantwoordenVerwijderen